BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Tuesday 9 August 2011

Iftar, Solat Hajat dan Terawih..!!

9 Ogos 2011
dear FACEBOOK,

heyloooooooo...sowi little bit late for new short entry...otak farihah agak lambat proses..so entry terpaksa ditangguh berhari-hari..ari ni otak farihah berjalan dengan sempurna nye..

Pada 5 Ogos 2011 bersamaan 5 Ramadhan 14?? telah diadakan iftar, solat hajat dan terawih bertempat di Sekolah Menengah Gelang Patah untuk pelajar-pelajar yang akan menduduki peperiksaan..*wah!!macam report card plak..hehe.. majlis tu berjalan dengan sempurna nye..kedatangan pelajar agak memberangsangkan..hehe *still lagi dengan report card dia..

wokey..antara mangsa-mangsa keadaan itu ialah farihah lah..sape lagi..yes..semasa solat tu farihah agak fenink2 lalat sebab farihah jarang sembahyang terawih..nti otak farihah meroyan..hehe dengan imam nye yang baca al-fatihah selaju 140km/per...hayoo..mau pengsan farihah..tapi farihah dapat melakukan dengan jayanya even ase nak terjatuh..hehe

tau tak..cik abang farihah gne baju kale hijau..tapi sowi cyg coz farihah takde baju kale hijau..malam tu farihah gne kale biru..takpe2..this year kitowang raya dengan kale baju yang sama wokey..don't worry..

dengan ini disertakan pic2 kitowang yang berlambak ni..tapi farihah masok kan only 2 pic je ea..!!hehe





p/s: jangan sekadar mengaku islam tapi tak sembahyang!!

0 BeBeLaN: