BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Sunday 28 August 2011

Contest fakta atau auta diri saya!!

29 Ogos 2011
dear FACEBOOK,
 klik banner ntok ke blog penganjur..

hello readers..farihah telah dijemput sendiri oleh Cik penganjur ntok join satu contest..yes..best giler contest dia..but farihah tak sure lah bleh buat ke tak..sebab agak susah gak contest dia.. nak join?? ni syarat dia..

SYARAT – SYARAT PENYERTAAN…
1. Copy banner di atas..
2. sama ada nak follow blog ni atau x, itu terpulang. Tapi untuk memudahkan urusan,  follow jela nanti mudah nak tahu perkembangan contest kan.

3. Buat n3 khas dgn tajuk "Contest fakta atau auta diri saya/anda". dlm n3 tulis 1 fakta atau auta menarik tentang diri anda. 

4. Tinggalkan link anda dalam box komen berikut

5. Tarikh tutup penyertaan adalah pada 28 September 2011

6. Pemenang akan dikira melalui komen terbanyak dalam n3 yg anda tulis dan bape ramai yang like n3 anda  tu. Jadi anda boleh minta org len komen n like banyak2 n3 anda  sebelum tarikh tutup. Anda juga mesti tag org lain paling kurang 2 orang blogger k

7. Contest akan terbatal sekiranya penyertaan kurang daripada 50 orang. Hadiah yang akan diterima adalah berbentuk bahan maujud yang akan dipost ke rumah anda sekiranya anda menang.
 
dah baca syarat dia?? okeyh good..
k..farihah nak mula kan dengan fakta okeyh..

fakta pasal farihah ialah--> farihah ni kuat tido..tapi farihah tido limit smpai pkol 9 kalo cuti sekolah okeyh..tapi kalo skolah plak, farihah akan menguap masa belajar dari pagi smpai tengah hari..ia akan menunjukkan yang farihah sangat mengantok..kemudian farihah ni jenis nye suke ketawa..smpai satu masa farihah marah, owang pon tak tau yang farihah tengah marah..hehe farihah juga seowang yang privacy..farihah ske dudok blek sowang2..n belajar sowang2..sometimes farihah akan tido dengan sendiri nye ketika berPRIVACY..haha XD terok sekali dan berkali2..

auta pasal farihah ialah---> farihah sombong..okeyh..itu tak sama sekali...farihah seorang pemarah tak tentu pasal??okeyh itu tipu..farihah marah bersebab okeyh...

n thats all about me..u all can leave ur comment under this entry..ahakss XD

never forget to tag 2 beautiful girls...;)

3 BeBeLaN:

Mrs Military said...

orite check in dear! jgn lupa beritahu mereka yang telah di tag 2 yer...make sure dorg tau dorg kena tag...tq!

Pwincess sarah said...

t lau akaq free akaq join ea.. :)

sofie lalalici's said...

sorry sekian lama kaw tag aq bru jkk aq bukak blog akibt masalah takbley diabaikan.. cehhh tipu jepp.. kiki