BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Thursday 24 November 2011

OPEN LETTER TO MISS M!

24 November 2011,

assalamualaikomwarahmatullahiwabarakatuh!

ye..saya mulakan surat saya dengan salam..jadi pndai2 lah jawab ea.surat saya ni xd lah penting sgt.cume saje je nak lepas kan amarah dan ketidak puasan hati saya pada awak..boleh? boleh je lah ea..

pertama sekali saya ingin mengucapkan tahniah kepada awak kerana di anugerah kan sebagai PEKERJA PALING PEMALAS..yea.pada mula nye memang saya sangat sakit hati sebab saya berkerja dan awak tengok cerita DETECTIVE CONAN*cerita kegemaran saya tau! sambil bergoyang kaki dan tanpa rasa bersalah TETAPI gaji kite sama..haish..mana bleh cyg..kite berkerja sbb nak kumpol duet ntok beli barang skolah..jadi berilah sedikit keprihatinan awak pada saya skit.. nangis skit.nangis skit..sedih seyh dgn awak ni.yang penting, KENAPA GAJI SAYA DENGAN AWAK SAMA? mana bleh mcm ni..bak dtg skit gaji awak kat saya..sbb saya wat kan keje awak okeyh..ada paham?

kemudian, haaa..ni yang saya paling nak tegur.awak ni nak keje ke x? kalo nak keje wat cara berkerja okeyh.bkan berkerja hanya dudok tgak tb..di tmpat kerja, tiada erti manja, lapar dan penat..mana ada kerja yang x pnt right? keje kisar ABC tu pon penat apa..yang paling saya sakit ati, awak tu baru wat keje sikit dah SAKIT! apa awak ni..kang saya tangan kan awak kang, baru ilang sume sakit tu.baru sakit prot, dah macam kene operate jewp lagak nye..MENYAMPAH! awak tau yang awak dah bape banyak kali cuti kerja hah? lepas tu awak balek umah awak wat apa, awak ONLINE..apa menda awak ni.dasar pemalas btol,.dekat FACEBOOK bkan maen happy lagi sayang2 dgn pakwe awak tu,mcm nak kawen besok je kan.dekat tmpat keje, mcm nak meraung je kan sakit nye..

seterus nye, hey cyg..awak tu xd lah hebat mana..keje pon malas.tetiba awak nak MARAH saya sebab x amek order..apa BANGANG awak ni..saya tersangat lah bersabar..jgn smpai saya marah awak depan pelanggan..kang malu nti awak..saya mmg xske nak malu kan owang..tapi kalo awak paksa saya wat mcm tu jgn nak marah saya plak..tapi ari ni DENDAM saya terbalas bile awak kene marah dgn owner kedai..tapi saya tetap sakit ati..tu baru dia punye marah,.saya punye marah blom lagi abez okeyh.satu ari nti awak akan dpat dari saya plak..

selepas itu, awak xpyah lah bek sgt,.xpyah nak tunjuk awak tu pompuan melayu terakhir sangat.makan macam PRINCESS..mkan skit2.asal kalo awak mkan laju2? MULOT awak bleh KOYAK ke? xkan. so wat keje lincah termasok makan..lepas tu, xpyah lah jadi alasan makan ntok awak xnk wat keje..MUAK sial TGK MUKE KO..wat keje mcm pelanggan tu patung nak tunggu ko.

akhir sekali, MAJU LAH PEKERJA RAJIN UNTOK NEGARA!


p/s: agak2 kalo farihah wat karangan mcm ni dpat A x? hihi

0 BeBeLaN: